Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Otwocka
Menu góra
Strona startowa Ogłoszenia, informacje Poradnik interesanta Wydział Obsługi Mieszkańca i Podmiotów Gospodarczych
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Rejestr danych kontaktowych; WOM-13 - Wydział Obsługi Mieszkańca i Podmiotów Gospodarczych, menu 1222, artykuł 19513 - BIP - Miasto Otwock”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Wydział Obsługi Mieszkańca i Podmiotów Gospodarczych

Rejestr danych kontaktowych; WOM-13

Wymagane wnioski

Wypełniony wniosek o przekazanie/aktualizację/usunięcie danych kontaktowych w rejestrze danych kontaktowych, bądź wpisanie lub zmiana danych kontaktowych na dowolnym formularzu urzędowym, który zawiera sekcję RDK.

Wymagane załączniki – do wglądu

1. Dowód osobisty lub ważny paszport.

2. Jeśli dane w RDK potwierdzane są przy urzędniku, należy mieć ze sobą dodatkowo telefon lub tablet albo inne tego typu urządzenie, na które za pośrednictwem SMS-a lub e-maila zostaną wysłane kody do potwierdzenia danych.

Opłaty

Nie podlega opłacie.

Miejsce złożenia i odbioru

Wydział Obsługi Mieszkańca i Podmiotów Gospodarczych

Pn. 8.00-18.00, Wt., Śr., Czw., Pt.: 8.00-16.00

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Obsługi Mieszkańca i Podmiotów Gospodarczych

tel. 22 779 20 01 wew. 142, 22 779 27 29.

Termin załatwienia

Przekazanie/aktualizację/usunięcie danych kontaktowych, aby stały się one dostępne w RDK, następuje z chwilą ich potwierdzeniu kodem przez urzędnika. Mogą być też zatwierdzone przez osobę, której dane dotyczą - dokonane w ciągu 24 godzin od otrzymania kodu. Jeśli dane maja być usunięte – zostaną one usunięte natychmiast bez konieczności zatwierdzenia kodem potwierdzającym.

Tryb odwoławczy

Brak.

Uwagi

1. Wniosek można złożyć w każdym urzędzie gminy(miasta) mającym dostęp do Rejestru Danych Kontaktowych – niezależnie od miejsca zameldowania.

2. Wniosek o wpisanie/aktualizację/usuniecie danych kontaktowych do RDK może złożyć osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która posiada numer PESEL.

3. Wniosek można złożyć osobiście, za pomocą środków komunikacji elektronicznej - za pośrednictwem profilu zaufanego lub e-dowodu (poprzez ePUAP) https://epuap.gov.pl/

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

2. Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 19 grudnia 2019r. w sprawie rejestru danych kontaktowych.

Więcej informacji:

1) Informacje ogólne- https://www.gov.pl/web/gov/skorzystaj-z-rejestru-danych-kontaktowych-rdk

2) Potwierdzenie danych w RDK- https://www.gov.pl/web/gov/potwierdz-swoje-dane-kontaktowe-w-rejestrze-danych-kontaktowych-rdk

Pliki do pobrania:

  • Wniosek o przekazanie danych do rejestru danych kontaktowych*/ o aktualizację danych w rejestrze danych kontaktowych*/ o usunięcie danych z rejestru danych kontaktowych* .  (do pobrania )
  • Karta usług ( do pobrania )

Metryka

sporządzono
2020-02-12 przez Bożena Kałowska
udostępniono
2020-02-12 00:00 przez Marcin Stefanowicz
zmodyfikowano
2020-03-04 09:29 przez Stefanowicz Marcin
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
187
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.