Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Otwocka
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego; WPP-05 - Rejestr zmian, rejestr 9094, menu 9, artykuł 9094 - BIP - Miasto Otwock”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści strony ''

Wydział Ochrony Środowiska

tel. 22 779 20 01 do 6, wew. 171
e-mail: srodowisko@otwock.pl

budynek "C", parter

Naczelnik: Anna Skonieczna

Do zadań jednostki organizacyjnej urzędu należy w szczególności:

  1. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów na terenach nieleśnych z wyłączeniem nieruchomości będących w zakresie kompetencji Starosty,
  2. prowadzenie spraw związanych z ochroną wody, powietrza atmosferycznego, gleby oraz ograniczeniem hałasu,
  3. wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko,
  4. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością organu,
  5. opiniowanie projektów prac geologiczno-inżynierskich, hydrogeologicznych oraz koncesji na poszukiwanie, rozpoznawanie i wydobywanie kopalin pospolitych,
  6. nadzór nad realizacją Gminnego Programu Ochrony Środowiska,
  7. edukacja ekologiczna oraz propagowanie działań proekologicznych i zasady zrównoważonego rozwoju z wyłączeniem zagadnień dot. gospodarki odpadami komunalnymi,
  8. prowadzenie spraw dot. zmiany stanu wody na gruncie,
  9. prowadzenie spraw związanych ze spisem rolnym,
  10. wydawanie zaświadczeń o pracy w gospodarstwie rolnym,
  11. wydawanie decyzji w sprawie zwrotu producentom rolnym podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
  12. prowadzenie spraw związanych z opieką nad bezdomnymi zwierzętami oraz spraw związanych z prowadzeniem hodowli i utrzymaniem psa rasy agresywnej,
  13. prowadzenie rejestrów w tym publicznie dostępnego rejestru danych o środowisku w zakresie prowadzonych spraw zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
  14. prowadzenie spraw związanych z zestawieniem informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz o wysokości należnych opłat dotyczących: poboru wód podziemnych i odprowadzania ścieków, emisji pyłów lub gazów do powietrza z obiektów oraz środków transportu,
  15. dysponowanie środkami pochodzącymi z opłat za korzystanie ze środowiska,
  16. prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem i usuwaniem wyrobów azbestowych oraz nadzór nad realizacją Programu usuwania wyrobów zawierających azbest,
  17. wydawanie decyzji nakazujących posiadaczom odpadów usunięcie ich z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania.

Metryka

data wytworzenia
2016-03-11
data udostępnienia
2016-03-11
sporządzone przez
Zajączkowska Katarzyna
opublikowane przez
Jan Staniewski
data wykonania
2019-10-11
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.