Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Otwocka
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Decyzja Wojewody Mazowieckiego - Rejestr zmian, rejestr 14173, menu 9, artykuł 14173 - BIP - Miasto Otwock”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści aktualności 'Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji'

Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji, odbędzie się w dniu 30 sierpnia 2021 r. (poniedziałek) o godzinie 16.00 w trybie zdalnym z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość z Urzędu Miasta Otwocka przy ul. Armii Krajowej 5 w Otwocku.

Link do transmisji na żywo: https://www.youtube.com/channel/UCwyquHeRqzk0qOcVRcBSKxw

Proponowany porządek posiedzenia.

  1. Stwierdzenie kworum.
  2. Przyjęcie proponowanego porządku posiedzenia.
  3. Przyjęcie protokołu Nr XX/21 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z dnia 17 maja 2021 r.
  4. Przyjęcie protokołu Nr XXI/21 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z dnia 15 czerwca 2021 r.
  5. Przyjęcie protokołu Nr XXII/21 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z dnia 23 czerwca 2021 r.
  6. Rozpatrzenie skargi złożonej przez mieszkańca Otwocka z dnia 31 maja 2021 r. w sprawie postępowania Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku. (data złożenia pisma do Urzędu w dniu 02 czerwca 2021 r.).
  7. Rozpatrzenie skargi złożonej przez mieszkańca Otwocka z dnia 11 czerwca 2021 r. dotyczącej nie rozpoznania „Wniosku strony” – „w terminie ustawowym” przez Wiceprezydenta Miasta Otwocka. (data złożenia pisma do Urzędu w dniu 14 czerwca 2021 r.).
  8. Rozpatrzenie petycji złożonej przez mieszkańców ul. Lubelskiej z dnia 13 maja 2021 r. w sprawie wyremontowania ulicy Lubelskiej w Otwocku. (data złożenia petycji do Urzędu w dniu 22 czerwca 2021 r.).
  9. Rozpatrzenie petycji złożonej przez mieszkańców ul. Kubusia Puchatka z dnia 05 lipca 2021 r. w sprawie przyznania środków finansowych na rok 2022 na remont ulicy i budowę chodnika. (data złożenia petycji do Urzędu w dniu 07 lipca 2021 r.).
  10. Rozpatrzenie petycji złożonej przez Aktywistów Otwocka z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie budowy przejścia dla pieszych w rejonie stacji PKP Otwock. (data złożenia petycji do Urzędu w dniu 22 lipca 2021 r.).
  11. Rozpatrzenie skargi złożonej przez mieszkankę Otwocka na Prezydenta Miasta Otwocka z dnia 08 sierpnia 2021 r. (data złożenia skargi do Urzędu w dniu 09 sierpnia 2021 r.).
  12. Sprawy różne, wolne wnioski
  13. Zakończenie obrad.

Jednocześnie proszę o uczestnictwo w posiedzeniu Komisji: Radcę Prawnego – Kancelarii Prawnej obsługującej Urząd Miasta Otwocka, Wiceprezydenta Miasta Otwocka, Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej oraz pracowników merytorycznych.

Metryka

data wytworzenia
2021-08-20
data udostępnienia
2021-08-20
sporządzone przez
Magdalena Kniaziewicz
opublikowane przez
Piotr Mazek
data wykonania
2021-08-30
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.