Zezwolenie na lokalizację zjazdu z nieruchomości przyległych do drogi gminnej w drodze decyzji administracyjnej; WGK-04
Wymagane wnioski
Podanie o wydanie zgody na lokalizację zjazdu z nieruchomości na drogę gminną
Wymagane załączniki
- Szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500 z zaznaczeniem projektowanej inwestycji i określeniem jej parametrów.
- Akt własności nieruchomości.
Opłata skarbowa
W przypadku wykorzystania nieruchomości na cele niezwiązane wyłącznie z budownictwem mieszkaniowym - 82,00 zł
Dokumenty do wglądu
Nie są wymagane.
Jednostka odpowiedzialna
Wydział Gospodarki Komunalnej 0-22 779 20 01 w. 139, 118; 22 788 20 22; 22 779 47 45; wgk@otwock.pl)
Pn. 800-1800
Wt.– Pt. 800-1600
Sposób załatwienia
Przyjęcie wniosku.
Sprawdzenie kompletności i poprawności dokumentów.
Wydanie decyzji zezwalającej lub odmawiającej lokalizacji zjazdu.
Termin załatwienia
Do 30 dni.
Tryb odwoławczy
Na decyzję do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem Prezydenta Miasta.
Uwagi
Podanie składa inwestor.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t. j.Dz.U. z 2020r., 470 ze zm.)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (t. j. Dz.U. z 2016r., poz. 1264)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz.U. 2020r., poz. 1546) - załącznik do ust. cz. III p 44.
Pliki do pobrania
- Wniosek o wydanie zgody na lokalizację zjazdu z nieruchomości na drogę gminną (do pobrania)
- Karta usług ( do pobrania )
- Klauzula informacyjna dla klientów Urzędu Miasta Otwocka ( do pobrania )