Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Otwocka
Menu góra
Strona startowa Prawo lokalne Zarządzenia Prezydenta 2017
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Nr zarządzenia: 130/2017 z dnia: 2017-08-01 - 2017, menu 1233, artykuł 14542 - BIP - Miasto Otwock”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

2017

Nr zarządzenia: 130/2017 z dnia: 2017-08-01

w sprawie powołania Komisji do dokonania niezbędnych czynności archiwalnych w zakresie dokumentów z wyboru do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 25 października 2015 r.

Treść zarządzenia

Metryka

sporządzono
2017-08-01 przez Wioletta Gurgul
udostępniono
2017-08-01 00:00 przez Małgorzata Nowak
zmodyfikowano
2017-08-01 11:43 przez Nowak Małgorzata
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
309
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.