Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Otwocka
Menu góra
Strona startowa Ogłoszenia, informacje Poradnik interesanta Wydział Obsługi Mieszkańca i Podmiotów Gospodarczych
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Udostępnienie rejestru wyborców; WOM-21 - Wydział Obsługi Mieszkańca i Podmiotów Gospodarczych, menu 1222, artykuł 9113 - BIP - Miasto Otwock”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Wydział Obsługi Mieszkańca i Podmiotów Gospodarczych

Udostępnienie rejestru wyborców; WOM-21

Wymagane dokumenty

Wniosek o udostępnienie rejestru wyborców.

Do wglądu:

Dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość.

Opłaty

Nie pobiera się.

Miejsce złożenia i odbioru

Wydział Obsługi Mieszkańca i Podmiotów Gospodarczych

poniedziałek:  8.00-18.00

wtorek – piątek:  8.00-16.00

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Obsługi Mieszkańca i Podmiotów Gospodarczych

tel. 22 779 20 01 wew. 142 lub 22 779 27 29

Termin odpowiedzi

Niezwłocznie w obecności wnioskodawcy.

3 dni od daty złożenia reklamacji w przypadku złożenia reklamacji.

Tryb odwoławczy

Na decyzję nieuwzględniającą reklamacji lub powodującą skreślenie z rejestru wyborców, wnoszący reklamację bądź osoba skreślona z rejestru wyborców może wnieść skargę za pośrednictwem Prezydenta Miasta Otwocka, do właściwego miejscowo sądu rejonowego w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji.

Opłata za odwołanie

Nie pobiera się

Uwagi

1. Rejestr wyborców jest udostępniony na pisemny wniosek każdego, do wglądu w Wydziale Obsługi Mieszkańca i Podmiotów Gospodarczych (wzór wniosku o udostępnienie rejestru wyborców stanowi załącznik nr 1).

2. Każdy może wnieść reklamację na nieprawidłowości w rejestrze wyborców, w szczególności w sprawie:

a. pominięcia wyborcy w rejestrze,

b. wpisania do rejestru osoby, która nie ma prawa wybierania,

c. niewłaściwych danych o osobach wpisanych do rejestru,

d. objęcia w rejestrze wyborców osoby, która nie zamieszkuje stale na obszarze gminy.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego.

2. Ustawa z dnia 5 stycznia 2011r. Kodeks wyborczy.

3. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie rejestru wyborców oraz trybu przekazywania przez Rzeczpospolitą Polską innym państwom członkowskim Unii Europejskiej danych zawartych w tym rejestrze.

Do pobrania

 

Metryka

sporządzono
2007-02-16 przez Bożena Kałowska
udostępniono
2007-02-16 00:00 przez Marcin Stefanowicz
zmodyfikowano
2020-03-04 09:15 przez Stefanowicz Marcin
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
434
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.