NADANIE LUB ZMIANA NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU - druk WN -01
NADANIE LUB ZMIANA NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU – druk WN -01
Wymagane wnioski – Wniosek o nadanie lub zmianie numeru porządkowego budynkom położonym na nieruchomości
Wymagane załączniki (takie jak podano na stronie- bez zmian)
Opłaty – bez zmian
Dokumenty do wglądu -bez zmian
Jednostka odpowiedzialna: Wydział Nieruchomości (22 779 20 01 w 178)
Pn. 8.00-18.00, wt, śr, czw, pt 8.00- 16.00
Sposób załatwienia: wydanie zaświadczenia lub zawiadomienia o nadanym numerze porządkowym
Termin załatwienia:
- zaświadczenie – 7 dni
- zawiadomienie – 30 dni
Tryb odwoławczy: - bez zmian
Podstawa Prawna:
1. Ustawa z dn. 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne ( Dz.U. 2020. 2052 ze zm.)
2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dn. 21 lipca 2021 r. (Dz.U. 2021.1368 )
3. Ustawa o opłacie skarbowej z dn. 167 listopada 2006r. ( Dz.U. 2020.1546 ze zm.)
Uwagi: - bez zmian
Pliki do pobrania:
Wniosek o nadanie numeru porządkowego budynku ( do pobrania - w załączniku przedmiotowego maila)
Karta usług – zmiany jak wyżej.