Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Otwocka
Menu góra
Strona startowa Ogłoszenia, informacje Poradnik interesanta Wydział Gospodarki Gruntami
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Podział nieruchomości - decyzja zatwierdzająca projekt podziału; WGGRLOŚ-05a - Wydział Gospodarki Gruntami, menu 1217, artykuł 9100 - BIP - Miasto Otwock”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Wydział Gospodarki Gruntami

Podział nieruchomości - decyzja zatwierdzająca projekt podziału; WGGRLOŚ-05a


Wymagane wnioski

Wniosek o zatwierdzenie projektu podziału


Wymagane załączniki

  1. Protokół z przyjęcia granic nieruchomości.
  2. Wykaz zmian gruntowych.
  3. Wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej.
  4. Mapa z projektem podziału (w ilości egzemplarzy: 2+ilość stron postępowania)


Opłaty

Zwolnione od opłaty


Dokumenty do wglądu

Oryginał dokumentów / wymienionych w pkt. wymagane załączniki /


Jednostka odpowiedzialna

Wydział Gospodarki Gruntami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska (22 779 20 01 w. 166)
e-mail: wggr@otwock.pl
Pn. 800-1800
Wt., Śr., Cz. i Pt., 800-1600


Sposób załatwienia

Po złożeniu dokumentów niezbędnych do wydania decyzji

  1. przygotowanie projektu decyzji i jego uzgodnienie
  2. wydanie decyzji zatwierdzającej projekt podziału


Termin załatwienia

Wydanie decyzji zatwierdzającej projekt podziału w terminie 30-tu dni od dnia dostarczenia wniosku.


Tryb odwoławczy

Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie za pośrednictwem Prezydenta Miasta Otwocka w terminie 14-tu dni od dnia otrzymania decyzji.


Opłata za odwołanie

Zwolnione od opłaty


Uwagi

  1. W przypadku braku wymaganych dokumentów, określonych w art.97 ust.1,1a ustawy o gospodarce nieruchomościami, wnioskodawca zostanie wezwany do uzupełnienia w terminie 7-miu dni /zgodnie z art.64 § 2 kpa /.


Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2015.782)
  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 7 grudnia 2004r w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości ( Dz.U.2004.268.2663 )
  • Ustawa z dn. 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2013.267)


Pliki do pobrania

 

Metryka

sporządzono
2006-09-30 przez Tobiasz Władysław
udostępniono
2006-09-30 02:00 przez Nowak Małgorzata
zmodyfikowano
2017-07-01 11:38 przez Ciara Witold
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1005
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.