Podział nieruchomości - decyzja zatwierdzająca projekt podziału; WGGRLOŚ-05a
Wymagane wnioski
Wniosek o zatwierdzenie projektu podziału
Wymagane załączniki
- Protokół z przyjęcia granic nieruchomości.
- Wykaz zmian gruntowych.
- Wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej.
- Mapa z projektem podziału (w ilości egzemplarzy: 2+ilość stron postępowania)
Opłaty
Zwolnione od opłaty
Dokumenty do wglądu
Oryginał dokumentów / wymienionych w pkt. wymagane załączniki /
Jednostka odpowiedzialna
Wydział Gospodarki Gruntami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska (22 779 20 01 w. 166)
e-mail: wggr@otwock.pl
Pn. 800-1800
Wt., Śr., Cz. i Pt., 800-1600
Sposób załatwienia
Po złożeniu dokumentów niezbędnych do wydania decyzji
- przygotowanie projektu decyzji i jego uzgodnienie
- wydanie decyzji zatwierdzającej projekt podziału
Termin załatwienia
Wydanie decyzji zatwierdzającej projekt podziału w terminie 30-tu dni od dnia dostarczenia wniosku.
Tryb odwoławczy
Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie za pośrednictwem Prezydenta Miasta Otwocka w terminie 14-tu dni od dnia otrzymania decyzji.
Opłata za odwołanie
Zwolnione od opłaty
Uwagi
- W przypadku braku wymaganych dokumentów, określonych w art.97 ust.1,1a ustawy o gospodarce nieruchomościami, wnioskodawca zostanie wezwany do uzupełnienia w terminie 7-miu dni /zgodnie z art.64 § 2 kpa /.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2015.782)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 7 grudnia 2004r w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości ( Dz.U.2004.268.2663 )
- Ustawa z dn. 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2013.267)
Pliki do pobrania
- Wniosek o zatwierdzenie podziału nieruchomości (
do pobrania,
do pobrania)
- Wniosek o podział nieruchomości (
do pobrania,
do pobrania)
- Karta usług ( do pobrania )