Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Otwocka
Menu góra
Strona startowa Miasto Otwock Komisje Rady Miasta Zaplanowane posiedzenia wszystkich komisji
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji - <b>Zaplanowane posiedzenia wszystkich komisji</b>, menu 1100, artykuł 22154 - BIP - Miasto Otwock”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Zaplanowane posiedzenia wszystkich komisji

Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji, odbędzie się w dniu 30 sierpnia 2021 r. (poniedziałek) o godzinie 16.00 w trybie zdalnym z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość z Urzędu Miasta Otwocka przy ul. Armii Krajowej 5 w Otwocku.

Link do transmisji na żywo: https://www.youtube.com/channel/UCwyquHeRqzk0qOcVRcBSKxw

Proponowany porządek posiedzenia.

  1. Stwierdzenie kworum.
  2. Przyjęcie proponowanego porządku posiedzenia.
  3. Przyjęcie protokołu Nr XX/21 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z dnia 17 maja 2021 r.
  4. Przyjęcie protokołu Nr XXI/21 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z dnia 15 czerwca 2021 r.
  5. Przyjęcie protokołu Nr XXII/21 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z dnia 23 czerwca 2021 r.
  6. Rozpatrzenie skargi złożonej przez mieszkańca Otwocka z dnia 31 maja 2021 r. w sprawie postępowania Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku. (data złożenia pisma do Urzędu w dniu 02 czerwca 2021 r.).
  7. Rozpatrzenie skargi złożonej przez mieszkańca Otwocka z dnia 11 czerwca 2021 r. dotyczącej nie rozpoznania „Wniosku strony” – „w terminie ustawowym” przez Wiceprezydenta Miasta Otwocka. (data złożenia pisma do Urzędu w dniu 14 czerwca 2021 r.).
  8. Rozpatrzenie petycji złożonej przez mieszkańców ul. Lubelskiej z dnia 13 maja 2021 r. w sprawie wyremontowania ulicy Lubelskiej w Otwocku. (data złożenia petycji do Urzędu w dniu 22 czerwca 2021 r.).
  9. Rozpatrzenie petycji złożonej przez mieszkańców ul. Kubusia Puchatka z dnia 05 lipca 2021 r. w sprawie przyznania środków finansowych na rok 2022 na remont ulicy i budowę chodnika. (data złożenia petycji do Urzędu w dniu 07 lipca 2021 r.).
  10. Rozpatrzenie petycji złożonej przez Aktywistów Otwocka z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie budowy przejścia dla pieszych w rejonie stacji PKP Otwock. (data złożenia petycji do Urzędu w dniu 22 lipca 2021 r.).
  11. Rozpatrzenie skargi złożonej przez mieszkankę Otwocka na Prezydenta Miasta Otwocka z dnia 08 sierpnia 2021 r. (data złożenia skargi do Urzędu w dniu 09 sierpnia 2021 r.).
  12. Sprawy różne, wolne wnioski
  13. Zakończenie obrad.

Jednocześnie proszę o uczestnictwo w posiedzeniu Komisji: Radcę Prawnego – Kancelarii Prawnej obsługującej Urząd Miasta Otwocka, Wiceprezydenta Miasta Otwocka, Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej oraz pracowników merytorycznych.

Metryka

sporządzono
2021-08-20 przez Magdalena Kniaziewicz
udostępniono
2021-08-20 00:00 przez Piotr Mazek
zmodyfikowano
2021-08-30 15:49 przez Mazek Piotr
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
109
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.