obwieszczenie o uzyskanym uzgodnieniu
OBWIESZCZENIE
Działając z upoważnienia Prezydenta Miasta Otwocka nr BKS.077.193.2018 z dnia 20.11.2018r., zgodnie z art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023r. poz. 977) zawiadamiam, że tut. organ administracyjny uzyskał postanowienie Starosty Otwockiego oraz Zarządu Dróg Powiatowych w Otwocku uzgadniające projekt decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji budowlanej polegającej na budowie zadaszenia boiska jako łukowej hali o konstrukcji metalowej z powłoką membranową z zapleczem sanitarno-szatniowym na terenie Szkoły Podstawowej nr 5 im. Jadwigi Korczakowskiej w Otwocku na dz. nr ew. 72/5 obr. 108 przy ul. Juliusza Słowackiego.
uzgodnienie zdp szkoła nr 5.pdf