obwieszczenie o zakonczeniu postępowania
OBWIESZCZENIE
Działając z upoważnienia Prezydenta Miasta Otwocka nr BKS.077.193.2018 z dnia 20.11.2018r., zgodnie z art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023r. poz. 977) zawiadamiam, że tut. organ administracyjny zakończył postępowanie dowodowe w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji budowlanej polegającej na budowie zadaszenia boiska jako łukowej hali o konstrukcji metalowej z powłoką membranową z zapleczem sanitarno-szatniowym na terenie Szkoły Podstawowej nr 5 im. Jadwigi Korczakowskiej w Otwocku na dz. nr ew. 72/5 obr. 108 przy ul. Juliusza Słowackiego.
Stosownie do art.10§1 k.p.a. organ administracji obowiązany jest przed rozpatrzeniem wniosku i wydaniem decyzji umożliwić wypowiedzenie się stronom co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenia żądań.
Z aktami sprawy strony mogą zapoznać się w Urzędzie Miasta Otwocka w terminie 7 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia, po wcześniejszym telefonicznym (tel. 022 779 20 01 wew. 108) uzgodnieniu terminu z osobą prowadzącą postępowanie.