OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA OTWOCKA
O przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pod nazwą „Świder Zachodni – bis” oraz do sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko.
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1945 z późn. zm.)oraz art. 39 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r., poz. 2081, z późn. zm.),
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Miasta Otwocka w dniu 3 grudnia 2019 roku Uchwały Nr XXI/212/19 w sprawie zmiany Uchwały Nr LXXIV/562/18 z dnia 27 września 2018 r. w sprawie przystąpieniado sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Otwocka pod nazwą „Świder Zachodni – bis” obejmującego teren ograniczony ulicami Sobieskiego, Kosmiczną, Zielną, Sołtana, Komunardów, Mazowiecką, Mickiewicza, Koszykową, Zaciszną, Słoneczną, Kraszewskiego, Wczasową, Kraszewskiego, Topolową, Okrzei, Chełmską, Łukasińskiego, południową granicą działki nr ew. 7/5 w obr 11, ulicą Okrzei, przedłużeniem wschodniego skraju ulicy Okrzei do wysokości północnej granicy działki nr ew. 8 w obr. 11, odcinkiem łączącym z północno-wschodnim narożnikiem działki nr ew. 8 w obr. 11, wschodnią granicą działki nr ew. 8 w obr. 11, ulicą Marusarzówny, zachodnią granicą działki nr ew. 4 w obr. 11, ulicą Świderską, Kraszewskiego, Brzozową i Świderską aż do skrzyżowania z ulicą Sobieskiego w Otwocku. Obwieszczenie to dotyczy także sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Z uchwałą w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz załącznikiem graficznym można zapoznać się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Otwocka (zakładka Uchwały Rady Miasta), w Wydziale Planowania Przestrzennego UM Otwocka lub w Biurze Rady Miasta Otwocka.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego oraz wyżej wymienionej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko (prognozy odziaływania planu na środowisko).
Wnioski należy kierować do Prezydenta Miasta Otwocka w formie pisemnej (składając
w Wydziale Organizacyjnym UM Otwocka w godzinach pracy Urzędu (poniedziałki 8-18 oraz od wtorku do piątku w godzinach 8-16), za pośrednictwem poczty kierując korespondencję na adres: ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock), ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej (e-mail umotwock@otwock.pl) bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym.
Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko wnioskodawcy lub nazwę jednostki organizacyjnej, adres, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Wnioski należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.01.2020 r. Wnioski złożone po tym terminie będą pozostawione bez rozpatrzenia. Wnioski będą rozpatrywane przez Prezydenta Miasta Otwocka.
PREZYDENT MIASTA OTWOCKA
Jarosław Tomasz Margielski
Informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO.
Realizując obowiązek wskazany w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L Nr 119, s. 1 ze zm.), dalej jako „RODO”, w związku z podstawie art. 17a pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1945 z późn. zm.) informuję, iż:
1. Administratorem podanych danych osobowych jest Prezydent Miasta Otwocka, ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock i są one podawane w celu składania wniosków do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2. Składający wniosek ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
3. Dane osobowe przetwarzane przez Urząd Miasta Otwocka przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r., poz. 553 z późn. zm.), w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
4. Odbiorcą danych osobowych jest: Wydział Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Otwocka oraz odpowiednio podmiot zewnętrzny wykonujący prace planistyczne na podstawie zawartych umów cywilnoprawnych.
5. Składający wniosek ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
6. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy.
7. Konsekwencją niepodania danych jest pozostawienie wniosku bez rozpoznania.
8. Składający wniosek ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją składającego wniosek – wobec przetwarzania podanych danych osobowych.
9. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: tel. 22 779 20 01 wew. 121, adres e-mail, iod@otwock.pl, ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock
Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.