OBWIESZCZENIE
Działając z upoważnienia Prezydenta Miasta Otwocka na podstawie Pełnomocnictwa z dnia 20.11.2018r. (sygn. BKS.077.193.2018), zgodnie z art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U z 2018r. poz 1945 ze zm.) zawiadamiam, że tut. organ administracyjny uzyskał uzgodnienie Postanowienie Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr 718/2018 z dnia 06.12.2018r. oraz postanowienie Zarządu Dróg Powiatowych w Otwocku z dnia 27.11.2018r. uzgadniające projekt decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na przebudowie istniejącego placu parkingowego, instalacji oświetlenia terenu, remoncie nawierzchni utwardzonych oraz wykonaniu nowych nawierzchni i wykonaniu elementów małej architektury na terenie dz. nr ew. 16/1 w obr. 139 przy ul Filipowicza w Otwocku.
Organ administracyjny zakończył postępowanie dowodowe w sprawie rozpatrzenia wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla w/w inwestycji.
Stosownie do art.10§1 k.p.a. organ administracji obowiązany jest przed rozpatrzeniem wniosku i wydaniem decyzji umożliwić wypowiedzenie się stronom co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenia żądań.
Z aktami sprawy można zapoznać w Wydziale Planowania Przestrzennego tut. urzędu ( bud. B pok. 21) w terminie 7 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia.