Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Otwocka
Menu góra
Strona startowa Prawo lokalne Raport o stanie Gminy Rok 2022
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Rok 2022, bieżące, menu 1417 - BIP - Miasto Otwock”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rok 2022

Rok 2022

Raport o stanie Gminy za rok 2022

Zgodnie z art.28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) Prezydent Miasta Otwocka co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Miasta Otwocka raport o stanie gminy, który obejmuje podsumowanie działalności prezydenta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.

Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę. W debacie nad raportem oprócz Radnych głos mogą również zabierać mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie, składa do Przewodniczącej Rady Miasta Otwocka pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana zostanie sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącą Rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby. Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Otwock zaplanowana jest na dzień 28 czerwca 2023 r.  
W związku z podjętą uchwałą nr LXXXII/883/23 Rady Miasta Otwocka z dnia 26 kwietnia  2023 r. w sprawie sposobu trybu obradowania Rady Miasta Otwocka w czasie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego posiedzenia Rady Miasta Otwocka do 30 czerwca 2023 r. przeprowadzane są w trybie zdalnym, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość z Urzędu Miasta Otwocka przy ul. Armii Krajowej 5 w Otwocku.

Zgłoszenia mieszkańców będą przyjmowane do dnia 27 czerwca 2023 r. do godziny 16.00 w Urzędzie Miasta Otwocka, ul. Armii Krajowej 5 w budynku B, pok. nr 1.

Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy rada gminy przeprowadza głosowanie nad udzieleniem Panu Prezydentowi wotum zaufania.

Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest na stronie internetowej miasta oraz w Urzędzie Miasta Otwocka.

Załączniki:

Raport_o_stanie_Gminy_za_2022.pdf

ZGLOSZENIE_debata.odt

 

Metryka

sporządzono
2023-05-31 przez Trzpil Renata
udostępniono
2023-05-31 20:14 przez Trzpil Renata
zmodyfikowano
2023-06-14 16:46 przez Trzpil Renata
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
445
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.