Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Otwocka
Menu góra
Strona startowa Prawo lokalne Raport o stanie Gminy Rok 2020
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Rok 2020, bieżące, menu 1367 - BIP - Miasto Otwock”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rok 2020

Rok 2020

Raport o stanie Gminy za rok 2020

Zgodnie z art.28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U z 2020 r. poz. 713 ze zm.) Prezydent Miasta Otwocka co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Miasta Otwocka raport ostanie gminy, który obejmuje podsumowanie działalności prezydenta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.

Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę. W debacie nad raportem oprócz radnych głos mogą również zabierać mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie, składa do Przewodniczącej Rady Miasta Otwocka pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana zostanie sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącą Rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.

Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Otwock zaplanowana jest na dzień 22 czerwca 2021 r. W związku powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 21 czerwca 2019 r. do godziny 18.00w Urzędzie Miasta Otwocka, ul. Armii Krajowej 5 w budynku B (w okienku do składania dokumentów). Mieszkańcy, którzy złożą zgłoszenia i tym samym wyrażą chęć udziału w debacie, otrzymają w dniu sesji przed godziną 16.00 link do wzięcia udziału w transmisji online, w związku z panującą sytuacją pandemiczną sesja odbędzie się w trybie zdalnym. Link do spotkania zostanie przesłany za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail.

Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest na stronie internetowej miasta oraz w budynku B (w okienku do składania dokumentów).

Załączniki:

Raport gminy.zip

RAPORT_2020_zalacznik_realizacja_uchwal.pdf

ZGŁOSZENIE debata.odt

 

Aktualizacja terminu złożenia zgłoszeń do debaty:

W związku ze zmianą terminu posiedzenia Sesji Absolutoryjnej, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Otwock zgłoszenia do debaty będą przyjmowane do dnia  25 czerwca 2021 r. do godziny 16.00 w Urzędzie Miasta Otwocka, ul. Armii Krajowej 5 w budynku B.

XLIX Sesja Rady Miasta Otwocka zaplanowana została na dzień 28 czerwca 2021 r.

Metryka

sporządzono
2021-06-08 przez Renata Trzpil
udostępniono
2021-06-08 00:00 przez Piotr Mazek
zmodyfikowano
2021-06-15 15:06 przez Mazek Piotr
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
927
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.