Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020.poz. 1062) oraz zgodnie z Zarządzeniem nr 294/2020 Prezydenta Miasta Otwocka z dnia 30 września 2020 roku, funkcję Koordynatora ds. dostępności powierzono Panu Tomaszowi Boceńskiemu.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora do spraw dostępności w szczególności należy:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta Otwocka;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta Otwocka;
- monitorowanie działalności w Urzędzie Miasta Otwocka w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Tomasz Boceński
Koordynator ds. dostępności
tel. 22 779 20 01 w. 135
e-mail: dostepnosc@otwock.pl
Urząd Miasta Otwocka
ul. Armii Krajowej 5
05-400 Otwock
Zarządzenie nr 294/2020 Prezydenta Miasta Otwocka z dnia 30 września 2020 r.
Ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
data wytworzenia | 2020-12-22 |
data udostępnienia | 2020-12-22 |
sporządzone przez | Tomasz Boceński |
opublikowane przez | Marcin Stefanowicz |
ilość odwiedzin | 53 |
rejestr zmian | zobacz » |