Wydział Zamówień Publicznych
Wydział Zamówień Publicznych
tel. 22 779 20 01, wew. 107
e-mail: zampubl@otwock.pl
budynek "B", II piętro
Naczelnik Wydziału: Jacek Dąbrowski
Do zadań jednostki organizacyjnej urzędu należy w szczególności:
1) prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
2) opracowywanie regulaminu udzielania zamówień publicznych oraz zasad udzielania zamówień nie objętych obowiązkiem stosowania PZP,
3) sporządzanie planu zamówień publicznych,
4) przygotowanie i prowadzenie postępowań o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty określonej w art. 4 pkt 8 PZP,
5) przygotowanie i zamieszczanie ogłoszeń wymaganych dla danego trybu i wartości zamówienia,
6) przekazywanie wykonawcom wyjaśnień, odpowiedzi na pytania oraz modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz),
7) zapewnienie obsługi komisji przetargowych oraz uczestniczenie w jej pracach,
8) prowadzenie dokumentacji postępowań,
9) przygotowanie umów w sprawach zamówień publicznych prowadzonych przez Wydział, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi,
10) reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniu odwoławczym,
11) prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
12) sporządzanie sprawozdania z prowadzonych zamówień publicznych,
13) kontrola poprawności dokumentacji przygotowywanej przez komórki organizacyjne, w zakresie zgodności z przepisami PZP.