Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Otwocka
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU GŁÓWNE  / Miasto Otwock  / Wydziały Urzędu Miasta  / Wydział Informatyki
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Wydział Informatyki Wydział Informatyki

Wydział Informatyki

tel. 22 779 20 01, wew. 222
e-mail: informatyka@otwock.pl

budynek "C", parter

Naczelnik: Piotr Bąk

Do zadań jednostki organizacyjnej urzędu należy w szczególności:

  1. administrowanie i nadzorowanie nad poprawnym działaniem sprzętu komputerowego w Urzędzie;
  2. instalowanie programów użytkowych i zapewnienie sprawnego ich działania;
  3. projektowanie, wytwarzanie i wdrażanie autorskiego oprogramowania dka pracowników Urzędu oraz kadry kierowniczej;
  4. budowanie i implementacja nowych rozwiązań w zakresie wytwarzanego oprogramowania;
  5. rozwój i modyfikacja istniejących systemów informatycznych;
  6. zorganizowanie sieci komputerowej zgodnie z potrzebami Urzędu, w miarę aktualnego rozwoju techniki oraz nadzór nad jej działaniem;
  7. szklenie pracowników Urzędu korzystających ze sprzętu komputerowego w zakresie jego poprawnego stosowania;
  8. współpraca z właściwą merytorycznie komórką organizacją Urzędu w rozwiązywaniu problemów związanych z mapą numeryczną Otwocka;
  9. wprowadzenie oraz administrowanie systemem GIS;
  10. stala analiza potrzeb Urzędu w zakresie sprzętu i programów komputerowych, opiniowanie propozycji zakupów, prowadzenie negocjacji cenowych;
  11. organizowanie napraw i konserwacja sprzętu komputerowego;
  12. zarządzanie materiałami eksploatacyjnymi sprzętu komputerowego;
  13. ciągła analiza rynku informatycznego pod kątem wykorzystania w pracach Urzędu;
  14. śledzenie rozwoju informatyki i kierunków wdrożeń w gminach i urzędach centralnych w celu opytmalnego wyboru drogi komputeryzacji Urzędu;
  15. współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w szczególności poprzez opracowywanie dokumentacji i materiałów niezbędnych do postępowania prowadzonego przez Wydział w ramach ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych przez Urząd;
  16. zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych w związku z ochroną danych osobowych i ochroną informacji niejawnych;
  17. wykonywanie prac związanych z pełnieniem funkcji administratora bezpieczeństwa sieci i administrowania sieci;
  18. prowadzenie i aktualizowanie oficjalnej strony internetowej miasta oraz BIP-u, a także współpraca z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi Urzędu, w zakresie pozyskiwania niezbędnych danych i informacji;
  19. wykonywanie prac związanych z pełnieniem funckji administratora systemu teleinformatycznego w związku z ochroną informacji niejawnych poprzez branie udziału w tworzeniu dokumentacji bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego oraz w procesie zarządzania ryzykiem w systemie teleinformatcznym;
  20. szkolenia użytkowników systemu teleinformatycznego;
  21. utrzymywanie zgodności systemu teleinformatycznego z jego dokumentacją bezpieczeństwa;
  22. wdrażanie zabezpieczeń w systemie teleinformatycznym;


data wytworzenia2019-02-06
data udostępnienia2019-02-06
sporządzone przezMarcin Stefanowicz
opublikowane przezMarcin Stefanowicz
ilość odwiedzin369
rejestr zmianzobacz »
Miasto Otwock, Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, tel.: 22 779-20-01, fax: 22 779-42-25, umotwock@otwock.pl, www.otwock.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@