Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Otwocka
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Wydział Promocji Zdrowia, Profilaktyki Uzależnień i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Wydział Promocji Zdrowia, Profilaktyki Uzależnień i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi


Wydział Promocji Zdrowia, Profilaktyki Uzależnień i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi

tel. 779 20 01 do 6 w. 306

bud. B, I piętro

Naczelnik: Magdalena Kośmicka - Matras

 

Do zadań jednostki organizacyjnej urzędu należy w szczególności:

1) Realizacja zadań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (z wyłączeniem spraw dotyczących zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych) oraz z ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii:

a) przygotowanie i wdrażanie miejskich programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii;

b) koordynacja oraz nadzór merytoryczny nad wykonaniem miejskich programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii;

c) współpraca z Miejską Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
w Otwocku oraz innymi instytucjami zajmującymi się profilaktyką uzależnień na terenie Otwocka.

2) Koordynacja współpracy Miasta Otwocka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie:

a) przygotowywanie projektów wieloletnich i rocznych programów współpracy Miasta Otwocka z organizacjami pozarządowymi oraz innych projektów aktów prawa miejscowego związanych z ww. współpracą;

b) koordynacja i nadzór merytoryczny nad wykonaniem wieloletnich i rocznych programów współpracy miasta z organizacjami pozarządowymi.

3) Inicjowanie i koordynowanie spraw związanych z ochroną i promocją zdrowia, w tym zadań wynikających z przepisów prawa dotyczących promocji zdrowia i ochrony zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z placówkami oświatowymi, dla których Miasto Otwock jest organem prowadzącym.

4) Prowadzenie spraw związanych z realizacją Programu „Karta Dużej Rodziny”,

5) Prowadzenie spraw związanych z potwierdzeniem prawa do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych.

6) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem „Nalepki do oznaczania pojazdów elektrycznych”.



data wytworzenia2016-03-31
data udostępnienia2016-03-31
sporządzone przezZajączkowska Katarzyna
opublikowane przezMarcin Stefanowicz
ilość odwiedzin1410
rejestr zmianzobacz »
Miasto Otwock, Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, tel.: 22 779-20-01, fax: 22 779-42-25, umotwock@otwock.pl, www.otwock.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@