Służba BHP - Samodzielne stanowisko pracy
Do zadań jednostki organizacyjnej urzędu należy w szczególności:
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów bhp,
- przeprowadzenie szkoleń „wstępne ogólne” z zakresu bhp i p.poż. nowo przyjętych pracowników, stażystów, praktykantów,
- współpraca z Biurem Kadr i Szkoleń przy organizacji szkoleń okresowych pracowników,
- współpraca ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej,
- dokonywanie analizy stanu bhp oraz przyczyn wypadków przy pracy w urzędzie,
- udział w dochodzeniach wypadkowych oraz sporządzanie stosownych dokumentów,
- wspólnie z Wydziałem Organizacyjnym dokonywanie oceny wyposażenia budynków w instalacje alarmowe i urządzenia gaśnicze,
- opracowywanie i prowadzenie kart oceny ryzyka zawodowego na stanowisku pracy,
- wnioskowanie o zakup niezbędnego sprzętu i materiałów w zakresie bhp i p.poż.,
- sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.
data wytworzenia | 2016-03-11 |
data udostępnienia | 2016-03-11 |
sporządzone przez | Zajączkowska Katarzyna |
opublikowane przez | Nowak Małgorzata |
ilość odwiedzin | 1128 |
rejestr zmian | zobacz » |