Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Otwocka
Menu góra
Strona startowa Miasto Otwock Wydziały Urzędu Miasta Wydział Gospodarki Komunalnej
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Wydział Gospodarki Komunalnej, bieżące, menu 1123 - BIP - Miasto Otwock”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Wydział Gospodarki Komunalnej

Wydział Gospodarki Komunalnej

Wydział Gospodarki Komunalnej

tel. 22 779 20 01 do 6, wew. 310, 118, 139 lub 22 779 21 11, 
e-mail: wgk@otwock.pl

budynek "B", II piętro

Naczelnik: Andrzej Hałaczkiewicz
tel. 22 779 21 11

Do zadań jednostki organizacyjnej urzędu należy w szczególności:

1) opracowanie i realizacja polityki Miasta w sprawach należących do zakresu działania Wydziału,

2) zarządzanie drogami gminnymi, w szczególności ich utrzymanie (wraz z chodnikami i parkingami), w tym:

a) planowanie i realizacja budżetu Miasta w zakresie bieżącego utrzymania dróg,

b) ewidencja dróg gminnych,

c) oznakowanie dróg gminnych,

d) lokalizacja urządzeń w pasie drogowym,

e) utrzymanie czystości,

f) zajęcie pasa drogowego,

g) umieszczenie urządzeń i reklam w pasie drogowym,

h) organizacja ruchu drogowego w zakresie przygotowania i opiniowania projektów,

i) lokalizacja zjazdów,

j) współpraca z innymi podmiotami w zakresie dróg publicznych,

k) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie dróg publicznych;

3) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ruchem drogowym,

4) realizacja zadań Miasta w zakresie oświetlenia i sygnalizacji świetlnej,

5) współpraca z innymi zarządcami dróg i innymi zarządcami ruchu drogowego,

6) realizacja zadań Miasta w zakresie lokalnego transportu zbiorowego,

7) prowadzenie spraw związanych z odszkodowaniami komunikacyjnymi,

8) planowanie rozwoju terenów zieleni w Mieście, we współpracy z Wydziałem Ochrony Środowiska,

9) prowadzenie spraw związanych z zakładaniem, utrzymaniem i eksploatacją terenów zielonych, parków, skwerów, placów zabaw, fontann, zdrojów ulicznych, punktów szybkiego napełniania wozów strażackich, kanalizacji deszczowej itp.,

10) prowadzenie spraw dotyczących targowisk miejskich, w tym opłaty targowej,

11) zapewnienie funkcjonowania miejskiej infrastruktury technicznej, w tym zapewnienie dostawy wody,

12) koordynacja i realizacja zadań zapewniających techniczne utrzymanie i opiekę nad miejscami pamięci narodowej,

13) planowanie i organizacja zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe na obszarze Miasta,

14) prowadzenie spraw związanych z cmentarzami.

Metryka

sporządzono
2016-03-11 przez Zajączkowska Katarzyna
udostępniono
2016-03-11 00:00 przez Jan Staniewski
zmodyfikowano
2020-01-31 11:34 przez Staniewski Jan
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
4105
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.