Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Otwocka
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU DOLNE  / Przydatne informacje  / Mapa serwisu
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Mapa serwisu Mapa serwisu
PORTAL OTWOCKA
BIP - archiwum
(2003r.-5.07.2017r.)
Ogłoszenia, informacje
Dane teleadresowe Dane teleadresowe
Obwieszczenia, decyzje Obwieszczenia, decyzje
Informacja w sprawie naboru ławników 2020-2023. Informacja w sprawie naboru ławników 2020-2023.
Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego
Wybory Wybory
Wybory do Parlamentu Europejskiego w 2019 r. Wybory do Parlamentu Europejskiego w 2019 r.
Obwieszczenia, zarządzenia Obwieszczenia, zarządzenia
Wybory Samorządowe 2018 Wybory Samorządowe 2018
Wyniki wyborów 2018 Wyniki wyborów 2018
Informacje, zawiadomienia Informacje, zawiadomienia
Miejska Komisja Wyborcza Miejska Komisja Wyborcza
Obwieszczenia, zarządzenia Obwieszczenia, zarządzenia
Obwodowe komisje wyborcze. Obwodowe komisje wyborcze.
Wybory uzupełniające 2017r. Wybory uzupełniające 2017r.
Informacje, zawiadomienia Informacje, zawiadomienia
Obwieszczenia, Zarządzenia Obwieszczenia, Zarządzenia
Miejska Komisja Wyborcza Miejska Komisja Wyborcza
Poradnik interesanta Poradnik interesanta
Klauzule informacyjne dla klientów Urzędu Miasta Otwocka Klauzule informacyjne dla klientów Urzędu Miasta Otwocka
Urząd Stanu Cywilnego Urząd Stanu Cywilnego
 Wydział Ewidencji Działalności Gospodarczej  Wydział Ewidencji Działalności Gospodarczej
Wydział Gospodarki Gruntami Wydział Gospodarki Gruntami
Wydział Gospodarki Komunalnej Wydział Gospodarki Komunalnej
Wydział Gospodarki Lokalami Wydział Gospodarki Lokalami
Wydział Gospodarki Odpadami Wydział Gospodarki Odpadami
Wydział Planowania Przestrzennego Wydział Planowania Przestrzennego
Wydział Podatków i Opłat Wydział Podatków i Opłat
Wydział Spraw Obywatelskich Wydział Spraw Obywatelskich
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Rekrutacja Rekrutacja
Ogłoszenia o naborze Ogłoszenia o naborze
Wyniki naboru Wyniki naboru
Skargi, wnioski i petycje Skargi, wnioski i petycje
Rejestr petycji do Prezydenta Miasta Otwocka 2019 r. Rejestr petycji do Prezydenta Miasta Otwocka 2019 r.
Rejestr petycji do Prezydenta Miasta Otwocka 2018 r. Rejestr petycji do Prezydenta Miasta Otwocka 2018 r.
Rejestr petycji do Prezydenta Miasta Otwocka 2017 r. Rejestr petycji do Prezydenta Miasta Otwocka 2017 r.
Nieodpłatna pomoc prawna Nieodpłatna pomoc prawna
Miasto Otwock
Prezydent Miasta Prezydent Miasta
Rada Miasta Rada Miasta
Dyżury Radnych Miasta Otwocka w I-szym pólroczu 2019 roku. Dyżury Radnych Miasta Otwocka w I-szym pólroczu 2019 roku.
Komisje Rady Miasta Komisje Rady Miasta
<b>Zaplanowane posiedzenia wszystkich komisji</b> Zaplanowane posiedzenia wszystkich komisji
Harmonogramy posiedzeń komisji Harmonogramy posiedzeń komisji
Doraźna Komisja Inwentaryzacyjna Doraźna Komisja Inwentaryzacyjna
Doraźna Komisja Statutowa Doraźna Komisja Statutowa
Komisja Budżetu i Inwestycji Komisja Budżetu i Inwestycji
Komisja Gospodarki Miejskiej Komisja Gospodarki Miejskiej
Komisja Kultury, Sportu i Turystyki Komisja Kultury, Sportu i Turystyki
Komisja Mieszkaniowa Komisja Mieszkaniowa
Komisja Ochrony Środowiska i Urbanistyki Komisja Ochrony Środowiska i Urbanistyki
Komisja Oświaty i Wychowania Komisja Oświaty i Wychowania
Komisja Rewizyjna Komisja Rewizyjna
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji  Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
Komisja Spraw Społecznych, Zdrowia i Porządku Publicznego Komisja Spraw Społecznych, Zdrowia i Porządku Publicznego
Klauzula informacyjna RODO Klauzula informacyjna RODO
Wydziały Urzędu Miasta Wydziały Urzędu Miasta
Archiwum Zakładowe - Samodzielne stanowisko pracy Archiwum Zakładowe - Samodzielne stanowisko pracy
Biuro ds. Funduszy Zewnętrznych Biuro ds. Funduszy Zewnętrznych
Biuro Kadr i Szkoleń Biuro Kadr i Szkoleń
Biuro Rady Miasta Biuro Rady Miasta
Biuro Inspektora Ochrony Danych Biuro Inspektora Ochrony Danych
Biuro Komunikacji Społecznej Biuro Komunikacji Społecznej
Kancelaria Niejawna Kancelaria Niejawna
Kancelaria Prawna Kancelaria Prawna
Pełnomocnik do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych Pełnomocnik do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Samodzielne stanowisko - Audytor wewnętrzny Samodzielne stanowisko - Audytor wewnętrzny
Samodzielne stanowisko - Kontrola Wewnętrzna Samodzielne stanowisko - Kontrola Wewnętrzna
Służba BHP - Samodzielne stanowisko pracy Służba BHP - Samodzielne stanowisko pracy
Urząd Stanu Cywilnego Urząd Stanu Cywilnego
Wydział Budżetu Wydział Budżetu
Wydział Ewidencji Działalności Gospodarczej Wydział Ewidencji Działalności Gospodarczej
Wydział Gospodarki Gruntami Wydział Gospodarki Gruntami
Wydział Gospodarki Komunalnej Wydział Gospodarki Komunalnej
Wydział Gospodarki Lokalami Wydział Gospodarki Lokalami
Wydział Gospodarki Odpadami Wydział Gospodarki Odpadami
Wydział Informatyki Wydział Informatyki
Wydział Inwestycji Wydział Inwestycji
Wydział Kultury i Promocji Wydział Kultury i Promocji
Wydział Ochrony Środowiska Wydział Ochrony Środowiska
Wydział Organizacyjny Wydział Organizacyjny
Wydział Planowania Przestrzennego Wydział Planowania Przestrzennego
Wydział Podatków i Opłat Wydział Podatków i Opłat
Wydział Promocji Zdrowia, Profilaktyki Uzależnień i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Wydział Promocji Zdrowia, Profilaktyki Uzależnień i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
Wydział Spraw Obywatelskich Wydział Spraw Obywatelskich
Wydział Zamówień Publicznych Wydział Zamówień Publicznych
Wydział Zarządzania Kryzysowego, Spraw Obronnych i Ochrony Przeciwpożarowej Wydział Zarządzania Kryzysowego, Spraw Obronnych i Ochrony Przeciwpożarowej
Zespół Komunalizacji Mienia Zespół Komunalizacji Mienia
Jednostki organizacyjne Jednostki organizacyjne
Gimnazja Gimnazja
Miejska Biblioteka Publiczna Miejska Biblioteka Publiczna
Ośrodek Pomocy Społecznej Ośrodek Pomocy Społecznej
Sprawozdania finansowe za 2018 r. Sprawozdania finansowe za 2018 r.
Oświata Miejska Oświata Miejska
Otwockie Centrum Kultury Otwockie Centrum Kultury
Przedszkola Przedszkola
Szkoły Podstawowe Szkoły Podstawowe
Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej
Żłobek Miejski Żłobek Miejski
Prawo lokalne
Statut Miasta Statut Miasta
Regulamin Urzędu Miasta Regulamin Urzędu Miasta
Sesje Rady Miasta Sesje Rady Miasta
Kadencja 2014-2018 Kadencja 2014-2018
Kadencja 2018 - 2023 Kadencja 2018 - 2023
Harmonogram Sesji Rady Miasta Otwocka na I pólrocze 2019 r. Harmonogram Sesji Rady Miasta Otwocka na I pólrocze 2019 r.
Protokoły z Sesji Rady Miasta Otwocka Protokoły z Sesji Rady Miasta Otwocka
Uchwały Rady Miasta Uchwały Rady Miasta
2014 2014
2015 2015
2016 2016
2017 2017
2018 2018
2019 2019
Zapytania i interpelacje Radnych w kadencji 2018-2023 Zapytania i interpelacje Radnych w kadencji 2018-2023
Zarządzenia Prezydenta Zarządzenia Prezydenta
2016 2016
2017 2017
2018 2018
2019 2019
Budżet miasta Budżet miasta
2017 2017
2018 2018
2019 2019
Uchwały Rady Miasta Otwocka Uchwały Rady Miasta Otwocka
Umorzenia, odroczenia, rozłożenia na raty Umorzenia, odroczenia, rozłożenia na raty
Podatki i opłaty Podatki i opłaty
Opłata od posiadania psów Opłata od posiadania psów
Podatek od środków transportowych Podatek od środków transportowych
Podatek od nieruchomości, rolny i leśny Podatek od nieruchomości, rolny i leśny
Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego
Sprawozdania finansowe Sprawozdania finansowe
2018 2018
Sprawozdania łączne Sprawozdania łączne
Sprawozdania Urzędu Miasta Otwocka Sprawozdania Urzędu Miasta Otwocka
Sprawozdania Zarządu Gospodarki Mieszkaniowej Sprawozdania Zarządu Gospodarki Mieszkaniowej
Raport o stanie Gminy Raport o stanie Gminy
Zamówienia publiczne
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO  Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Przetargi Przetargi
Ogłoszenia o wyniku postępowania Ogłoszenia o wyniku postępowania
Zapytania ofertowe Zapytania ofertowe
Wybór najkorzystniejszej oferty Wybór najkorzystniejszej oferty
Inne
Zasób nieruchomości gminnych Zasób nieruchomości gminnych
Mienie gminy Mienie gminy
Informacja o środowisku Informacja o środowisku
Oświadczenia majątkowe Oświadczenia majątkowe
Wzór oświadczenia majątkowego Wzór oświadczenia majątkowego
2011 2011
2012 2012
2013 2013
2014 2014
2015 2015
2016 2016
2017 2017
2018 2018
Oświadczenia majątkowe Radnych kadencji 2018-2023 Oświadczenia majątkowe Radnych kadencji 2018-2023
2019 2019
Informacje nieudostępnione Informacje nieudostępnione
Przejrzysta Polska Przejrzysta Polska
Punkty adresowe Punkty adresowe
Rejestry Rejestry
Programy zdrowotne Programy zdrowotne
Informacje o zgromadzeniach Informacje o zgromadzeniach
Informacje o wysokości podstawowej kwoty dotacji oraz statystycznej liczbie uczniów Informacje o wysokości podstawowej kwoty dotacji oraz statystycznej liczbie uczniów
NGO
Akty prawne Akty prawne
Konsultacje Konsultacje
Konkursy Konkursy
1% 1%
Spotkania z organizacjami Spotkania z organizacjami
Pozakonkursowy tryb udzielania dotacji Pozakonkursowy tryb udzielania dotacji
Informacja o dotacji Informacja o dotacji
Oferty Oferty
Inicjatywa lokalna Inicjatywa lokalna
Otwarte konkursy ofert Otwarte konkursy ofert
Otwarte konkursy ofert  Otwarte konkursy ofert
Protokoły Protokoły
Wniosek do budżetu Wniosek do budżetu
Sprawozdania Sprawozdania
Kontakt
Portal Mapowy Województwa Mazowieckiego
Miasto Otwock, Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, tel.: 22 779-20-01, fax: 22 779-42-25, umotwock@otwock.pl, www.otwock.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@