Klauzula informacyjna RODO
Klauzula informacyjna Rady Miejskiej w Otwocku dot. sesji rady i posiedzeń komisji
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2017 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz przysługujących Państwu prawach z tym związanych:
- Administratorem danych osobowych jest Rada Miasta Otwocka, z siedzibą w Otwocku, ul. Armii Krajowej 5 tel.: 22 779 28 02, 22 779 20 01 do 06 wew. 305, adres e-mail: radamiasta@otwock.pl.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych osobowych dostępny jest pod adresem e-mail: iod@otwock.pl
- Dane zbierane są w celu udostępnienia w Internecie nagrania przebiegu sesji i ewentualnie komisji osobom zainteresowanym oraz wykonanie obowiązku jawności działania organów gminy.
- Podstawą prawną do przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 11b ustawy o samorządzie gminnym oraz art. 19 ustawy o dostępie do informacji publicznej.
- Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania
i przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. - Podanie danych jest dobrowolne.
- Odbiorcami danych osobowych będą uczestnicy sesji Rady lub komisje oraz osoby odtwarzające nagranie z sesji w Internecie.
- Dane nie będą podlegały profilowaniu.
- Administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres kadencji Rady Miejskiej