Biuro Rady Miasta
Biuro Rady Miasta
tel. 22 779 20 01 do 6, wew. 305 lub 22 779 28 02,
e-mail: radamiasta@otwock.pl
Kierownik: Renata Trzpil
budynek "A", parter
Do zadań jednostki organizacyjnej urzędu należy w szczególności:
1) prowadzenie spraw związanych z organizacyjno-techniczną obsługą sesji Rady i posiedzeń komisji,
2) prowadzenie obsługi biurowej i sekretarskiej Rady i komisji, w tym sporządzanie protokołów z sesji i posiedzeń,
3) opracowywanie wniosków komisji oraz przekazywanie prezydentowi do realizacji,
4) prowadzenie rejestru uchwał Rady,
5) prowadzenie rejestru stanowisk Rady,
6) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Rady,
7) prowadzenie rejestru petycji Rady,
8) prowadzenie rejestru wniosków Komisji Rady,
9) prowadzenie rejestru opinii Komisji Rady,
10) prowadzenie rejestru interpelacji Radnych,
11) prowadzenie spraw związanych z Młodzieżową Radą Gminy oraz Miejską Radą Seniorów,
12) udział w pracach związanych z wyborami powszechnymi i referendami,
13) organizacja dyżurów radnych,
14) organizacja spotkań radnych z mieszkańcami,
15) przygotowywanie materiałów do wyborów ławników,
16) prowadzenie spraw związanych ze współpracą Rady z zagranicą.