Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Otwocka
Menu góra
Strona startowa Ogłoszenia, informacje Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Elektroniczna Skrzynka Podawcza, bieżące, menu 1002 - BIP - Miasto Otwock”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) Urzędu Miasta Otwocka na ePUAP:

/51vy6cvw4m/SkrytkaESP

W celu skorzystania z ESP niezbędne jest posiadanie indywidualnego konta na platformie ePUAP oraz elektronicznego certyfikatu kwalifikowanego lub profilu zaufanego na ePUAP w celu podpisywania przesyłanych dokumentów.


Pismo ogólne można wysłać wchodząc na stronę główną ePUAP i wybierając: Alfabetyczna lista spraw następnie Pismo ogólne do podmiotu publicznego

lub

bezpośrednio klikając na link poniżej, przekierowujący do właściwego formularza.
https://epuap.gov.pl/kup/searchContentServlet?nazwaOpisu=Pismo+ogolne+do+podmiotu+publicznego


Po przejściu do formularza należy wybrać podmiot do którego ma zostać wysłane pismo wpisując w pole Ustaw/zmień adresata minimum 4 znaki nazwy podmiotu, poniżej pokaże się lista z wszystkimi podmiotami zgodnymi z tym co zostało wpisane we wspomnianym polu.

Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, TXT, BMP, JPG, PDF.

Wielkość wszystkich załączników dołączonych do formularza nie może przekroczyć 3,5 MB.

UPO - Urzędowe Poświadczenie Odbioru zostaje wystawione w przypadku wysłania dokumentów podpisanych profilem zaufanym ePUAP lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Poświadczenie zostanie przesłane na adres e-mail nadawcy wskazany podczas rejestracji bezpłatnego konta na platformie ePUAP. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Korzystanie z elektronicznych formularzy (Lista spraw, które można załatwić w Urzędzie drogą elektroniczną za pomocą ePUAP)

  1. Wybierz interesującą cię sprawę z listy lub jeśli na liście jej nie ma skorzystaj z formularza pisma ogólnego, upewnij się, że wszystkie załączniki (dokumenty, które chcesz wysłać za pomocą formularza do Urzędu) posiadasz na dysku twardym lub innych nośnikach podłączonych do komputera.
  2. Jeżeli chcesz otrzymać Urzędowe Poświadczenie Odbioru musisz być zalogowany na platformie ePUAP oraz posiadać profil zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny wraz z niezbędnym oprogramowaniem.
  3. Kliknij ikonę "Przejdź do formularza" znajdującą się w opisie usługi na platformie ePUAP.
  4. Wypełnij poprawnie formularz, wskaż wymagane załączniki.
  5. Tak przygotowaną przesyłkę podpisz profilem zaufanym ePUAP lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym i wyślij do Urzędu.

Metryka

sporządzono
2015-10-31 przez Ciara Witold
udostępniono
2015-10-31 01:00 przez Nowak Małgorzata
zmodyfikowano
2015-10-31 01:00 przez Nowak Małgorzata
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
9136
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.