Jednorazowe zezwolenie na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych na terenie miasta Otwocka; WOM-2
Wymagane wnioski
Wniosek o wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych na terenie Miasta Otwocka.
Wymagane załączniki
- kopię zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych z dowodem uiszczenia opłaty za wydanie zezwolenia (nie dotyczy zezwoleń wydanych przez Miasto Otwock)
Jednostka odpowiedzialna
Wydział Obsługi Mieszkańca i Podmiotów Gospodarczych (tel. 22 779 20 01 w. 126,154)
Pon. 8:00-18:00
Wt.-Pt. 8:00-16:00
Sposób załatwienia
1. Weryfikacja poprawności wypełnienia wniosku.
2. Pobranie opłat za wydanie zezwolenia.
3. Wydanie zezwolenia.
Opłaty
Opłatę za jednorazowe zezwolenia wnosi się na rachunek gminy przed jego wydaniem w wysokości odpowiadającej 1/12 rocznej opłaty za poszczególne rodzaje zezwoleń.
Termin załatwienia
Do 30 dni.
Tryb odwoławczy
Wnioskodawcy przysługuje prawo wniesienia odwołania od decyzji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie za pośrednictwem Prezydenta Miasta Otwocka.
Uwagi
Zezwolenia jednorazowe wydawane są na okres do 2 dni.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi
Uchwała Nr LXXI/553/18 Rady Miasta Otwocka z dnia 28 sierpnia 2018 roku w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Otwocka
Pliki do pobrania
Wniosek o wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych na terenie Miasta Otwocka ( do pobrania, do pobrania)
- Karta usług ( do pobrania )