OBWIESZCZENIE
Działając z upoważnienia Prezydenta Miasta Otwocka na podstawie Pełnomocnictwa z dnia 11.06.2018r. (sygn. BKS.077.46.2018), zgodnie z art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. 2017r. poz. 1073 ze zm.), zawiadamiam o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla
inwestycji polegającej na przebudowie istniejącego placu parkingowego, instalacji oświetlenia terenu, remoncie nawierzchni utwardzonych oraz wykonaniu nowych nawierzchni i wykonaniu elementów małej architektury na terenie dz. nr ew. 16/1 w obr. 139 przy ul Filipowicza w Otwocku.
Postępowanie administracyjne wszczęte na wniosek
Liceum Ogólnokształcącego Nr 1
im. K.I. Gałczyńskiego
Strony postępowania z aktami sprawy mogą zapoznać w Wydziale Planowania Przestrzennego tut. urzędu ( bud. B pok. 21) w terminie 7 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia.