Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Otwocka
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU GŁÓWNE  / Zamówienia publiczne  / Ogłoszenia o wyniku postępowania
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Ogłoszenia o wyniku postępowania Ogłoszenia o wyniku postępowania


Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Konserwacja i wykonanie awaryjnych napraw oświetlenia ulicznego oraz świątecznego na terenie Miasta Otwocka w terminie od 01.01.2018r. do dnia 31.12.2018r

Dotyczy: Konserwacja i wykonanie awaryjnych napraw oświetlenia ulicznego oraz świątecznego na terenie Miasta Otwocka w terminie od 01.01.2018r. do dnia 31.12.2018r

informacja o wyborze 91.2017 BIP.pdf



data wytworzenia2017-12-29
data udostępnienia2017-12-29
sporządzone przezRafał Blinow
opublikowane przezMałgorzataM Nowak
ilość odwiedzin40
rejestr zmianzobacz »
Miasto Otwock, Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, tel.: 22 779-20-01, fax: 22 779-42-25, umotwock@otwock.pl, www.otwock.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@