Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Otwocka
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU GŁÓWNE  / Miasto Otwock  / Wydziały Urzędu Miasta  / Biuro Inspektora Ochrony Danych
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Biuro Inspektora Ochrony Danych Biuro Inspektora Ochrony Danych


Biuro Inspektora Ochrony Danych

tel. 22 779 20 01, wew. 121 ;
e-mail: iod@otwock.pl
budynek "B", I piętro

Kierownik - Inspektor Ochrony Danych : Witold Ciara

Do zadań jednostki organizacyjnej urzędu należy w szczególności:

  1.  Monitorowanie przestrzegania w Urzędzie przepisów o ochronie danych osobowych oraz informowanie w tym zakresie Prezydenta.
  2.  Nadzorowanie wewnętrznych przepisów o ochronie danych osobowych oraz zgłaszanie Prezydentowi zmian w tym zakresie.
  3.  Prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych.
  4.  Prowadzenie rejestru czynności i rejestru kategorii czynności w Urzędzie.
  5. Przygotowywanie, nadawanie i anulowanie upoważnień użytkowników w zakresie dostępu do danych osobowych oraz prowadzenie ewidencji upoważnionych.
  6.  Doradzanie w zakresie obowiązków wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych.
  7.  Konsultowanie nowych projektów realizowanych w Urzędzie pod kątem zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych.
  8.  Podejmowanie natychmiastowych działań w celu usunięcia i wyjaśnienia stwierdzonego naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych oraz prowadzenie rejestru naruszeń.
  9. Współpraca z organem nadzorczym w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
  10.  Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla osób, których dane są przetwarzane.
  11. Nadzór nad Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Urzędzie Miasta Otwocka.
  12.  Koordynacja i organizacja prac związanych z wyborami :
    1.  zapewnienie wykonania zadań związanych z organizacją i przeprowadzeniem wyborów i referendów na obszarze miasta Otwocka w rozumieniu przepisów Kodeksu wyborczego;
    2.  zapewnienie obsługi oraz warunków techniczno-materialnych obwodowym i terytorialnym komisjom wyborczym;
    3. zapewnienie bezpieczeństwa i porządku w trakcie realizacji zadań, o których mowa w ust. a i b;
    4.  przygotowanie projektów uchwał Rady Miasta Otwocka oraz projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Otwocka; 
    5. współdziałanie z Krajowym Biurem Wyborczym – Delegaturą w Warszawie.
    6.  opracowania preliminarza kosztów związanych z realizacją zadań, o których mowa w ust. a do e


data wytworzenia2018-06-20
data udostępnienia2018-06-20
sporządzone przez
opublikowane przezWitold Ciara
ilość odwiedzin56
rejestr zmianzobacz »
Miasto Otwock, Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, tel.: 22 779-20-01, fax: 22 779-42-25, umotwock@otwock.pl, www.otwock.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@