Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Otwocka
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU GŁÓWNE  / Miasto Otwock  / Wydziały Urzędu Miasta  / Wydział Gospodarki Odpadami
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Wydział Gospodarki Odpadami Wydział Gospodarki Odpadami


Wydział Gospodarki Odpadami

tel. 22 779 20 01 do 6, wew. 138, 119, 184  lub 22  779-35-88, 22 779-60-55, 22 779 60-54
e-mail: odpady@otwock.pl

budynek "B",

 Do zadań jednostki organizacyjnej urzędu należy w szczególności:

  1. prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami należących do zadań gminy, w tym m.in.
    1. prowadzenie działań edukacyjnych, promocyjnych i informacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi,
    2. prowadzenie spraw związanych z promowaniem, wdrażaniem i koordynowaniem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (w tym nadzór nad PSZOK),
    3. prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
    4. wydawanie zezwoleń na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych,
    5. prowadzenie postępowań określających wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie przepisów ustawy ordynacja podatkowa,
    6. podejmowanie działań mających na celu zapewnienie warunków funkcjonowania systemu selektywnego zbierania i odbierania odpadów komunalnych,
    7. podejmowanie działań mających na celu powstanie na terenie gminy instalacji i urządzeń do odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych,
    8. podejmowanie działań mających na celu ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji kierowanych do składowania,
    9. przyjmowanie oraz weryfikacja sprawozdań dotyczących zebranych odpadów oraz nieczystości ciekłych;
  2. Opracowywanie Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Miasta Otwocka,
  3. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości na terenie gminy,
  4. Prowadzenie rejestrów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
  5. Prowadzenie ewidencji i windykacji należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami,
  6. Sporządzanie sprawozdań dotyczących opłat za gospodarowanie odpadami i przekazywanie do wydziału budżetu.


data wytworzenia2016-06-30
data udostępnienia2016-06-30
sporządzone przezGawłowska Iwona
opublikowane przezNowak Małgorzata
ilość odwiedzin474
rejestr zmianzobacz »
Miasto Otwock, Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, tel.: 22 779-20-01, fax: 22 779-42-25, umotwock@otwock.pl, www.otwock.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@