|
|
|
Wydział Organizacyjny |
Wydział Organizacyjnytel. 22 779 20 01 do 6, wew. 104, 300, 212, 160, 355, 306, 186, 121, 189 lub 22 779-60-70, 22 779-24-24, 22 779-22-10, 22 779-36-97
Do zadań jednostki organizacyjnej urzędu należy w szczególności: - dbałość o sprawne funkcjonowanie i organizację urzędu oraz o efektywność i skuteczność przepływu informacji,
- opracowywanie propozycji i wdrażanie zmian w organizacji i funkcjonowaniu urzędu oraz przygotowywanie projektów regulaminów, instrukcji, zarządzeń i pism dotyczących organizacji urzędu,
- koordynowanie działań związanych z funkcjonowaniem w urzędzie kontroli zarządczej i procesem zarządzania ryzykiem, prowadzenie rejestru ryzyk,
- koordynacja spraw załatwianych przez kilka jednostek organizacyjnych urzędu,
- techniczna, organizacyjna i kancelaryjna obsługa pracy prezydenta, wiceprezydentów i sekretarza,
- prowadzenie rejestrów i zbiorów Zarządzeń Prezydenta oraz ich udostępnianie,
- nadzór nad terminowym rozpatrywaniem interpelacji, wniosków radnych, Komisji rady oraz wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
- prowadzenie spraw związanych ze skargami, wnioskami i petycjami, które wpływają do urzędu,
- obsługa elektronicznej skrzynki podawczej urzędu, centrali telefonicznej oraz faksu,
- obsługa informacyjna mieszkańców w zakresie spraw należących do właściwości urzędu,
- obsługa mieszkańców w zakresie przyjmowania pism, dokumentów oraz wydawania wniosków zgodnie z przyjętymi w urzędzie procedurami,
- prowadzenie wszelkich czynności związanych z korespondencją przychodząca oraz wychodzącą,
- prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej urzędu, a także wystąpień i zaleceń pokontrolnych,
- prowadzenie wszelkich czynności związanych z gospodarką pieczątkami i pieczęciami urzędowymi,
- prowadzenie spraw związanych z eksploatacją samochodów służbowych,
- dokonywanie na potrzeby urzędu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zakupów: mebli, urządzeń, prasy, środków czystości, materiałów biurowych i innych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych z wyłączeniem nieruchomości gminnych,
- zapewnienie właściwej eksploatacji pomieszczeń biurowych i ich konserwacja,
- nadzór nad sprawnością działania wszelkich instalacji i urządzeń w urzędzie,
- prowadzenie przeglądów okresowych i książek obiektów urzędu,
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku gminy,
- nadzór nad właściwym stanem higienicznym i estetycznym pomieszczeń i obiektów urzędu oraz należących do niego terenów wokół tych obiektów,
- zapewnienie prawidłowych warunków, bezpieczeństwa i higieny pracy, zabezpieczanie mienia i zapewnienie bezpieczeństwa pożarowego mienia urzędu,
- przygotowywanie pod względem merytorycznym przetargów dot. inwestycji związanych z komputeryzacją urzędu,
- bieżący nadzór nad przebiegiem inwestycji związanych z komputeryzacją urzędu,
- bieżący nadzór nad funkcjonowaniem sieci komputerowej oraz sprzętu komputerowego w urzędzie,
- prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem danych osobowych (przetwarzanie danych) w systemie informatycznym zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych,
- bieżąca współpraca z gwarantem oraz serwisem infrastruktury komputerowej,
- nadzór i kontrola nad procesem wdrożenia i funkcjonowania systemów informatycznych w urzędzie,
- zapewnianie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych,
w szczególności przez:- sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych,
- nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji, o której mowa w art. 36 ust. 2 ustawy o ochronie danych osobowych oraz przestrzegania zasad w niej określonych,
- zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;
- prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych, z wyjątkiem zbiorów, o których mowa w art. 43 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych.
data wytworzenia | 2016-03-31 |
data udostępnienia | 2016-03-31 |
sporządzone przez | Zajączkowska Katarzyna |
opublikowane przez | Nowak Małgorzata |
ilość odwiedzin | 537 |
rejestr zmian | zobacz » |
|
|