Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Otwocka
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU GŁÓWNE  / Miasto Otwock  / Wydziały Urzędu Miasta  / Biuro kadr i szkoleń
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Biuro kadr i szkoleń Biuro kadr i szkoleń


Biuro kadr i szkoleń

tel. 22 779 20 01 do 6, wew. 163 lub 22 779 47 37;
e-mail: kadry@otwock.pl
budynek "B", parter

Do zadań jednostki organizacyjnej urzędu należy w szczególności:

  1. prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych, w tym wszystkich czynności administracyjnych związanych z prawem pracy,
  2. przygotowywanie zakresu obowiązków dla kierowników jednostek organizacyjnych urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, oraz we współpracy z kierownikami jednostek organizacyjnych urzędu zakresu obowiązków dla pracowników tych jednostek,
  3. prowadzenie spraw związanych z rekrutacją pracowników,
  4. organizacja we współpracy z jednostkami organizacyjnymi urzędu służby przygotowawczej i egzaminów dla pracowników urzędu,
  5. prowadzenie spraw związanych z organizacją pracy, ewidencją czasu pracy i przestrzeganiem regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy,
  6. prowadzenie rejestrów: zwolnień, delegacji służbowych, pełnomocnictw i upoważnień wydawanych przez prezydenta,
  7. prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników,
  8. koordynacja i nadzór nad realizacją procesu ocen pracowniczych,
  9. współpraca z PUP w zakresie organizowania w urzędzie robót publicznych, prac interwencyjnych, staży absolwenckich oraz praktyk zawodowych,
  10. organizacja bezpłatnych praktyk zawodowych,
  11. przyjmowanie i analiza oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych do ich złożenia (z wyłączeniem Radnych),
  12. przygotowanie zarządzeń w sprawie powołania i odwołania Wiceprezydentów,
  13. opracowanie dokumentacji w celach rentowych i emerytalnych pracowników urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych,
  14. prowadzenie spraw związanych ze zgłaszaniem do ZUS osób podlegających ubezpieczeniu,
  15. prowadzenie ewidencji badań okresowych, przestrzeganie ich terminowości oraz kierowanie pracowników na badania wstępne, okresowe i kontrolne,
  16. przygotowanie we współpracy z wydziałem budżetu niezbędnych materiałów do opracowania planu funduszu płac.


data wytworzenia2016-03-11
data udostępnienia2016-03-11
sporządzone przezZajączkowska Katarzyna
opublikowane przezNowak Małgorzata
ilość odwiedzin689
rejestr zmianzobacz »
Miasto Otwock, Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, tel.: 22 779-20-01, fax: 22 779-42-25, umotwock@otwock.pl, www.otwock.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@