Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Otwocka
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU GŁÓWNE  / Miasto Otwock  / Wydziały Urzędu Miasta  / Wydział Zamówień Publicznych
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Wydział Zamówień Publicznych Wydział Zamówień Publicznych


Wydział Zamówień Publicznych

tel. 22 779 20 01 do 6, wew. 107, fax. 22 779-35-89
e-mail: zamowienia@otwock.pl
budynek "B", parter

p.o. Naczelnika: Jacek Dąbrowski
tel. 22 779 20 01 do 7, wew. 107

Do zadań jednostki organizacyjnej urzędu należy w szczególności:

  1. bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi urzędu w zakresie procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych, a w tym między innymi opracowywanie SIWZ, opracowanie i archiwizacja dokumentacji przetargowej,
  2. przyjmowanie od jednostek organizacyjnych urzędu niezbędnej dokumentacji technicznej w celu przeprowadzenia wynikającej z przepisów ustawy prawo zamówień publicznych określonej procedury,
  3. prowadzenie spraw dotyczących odwołań od podjętych rozstrzygnięć przetargowych.


data wytworzenia2016-03-11
data udostępnienia2016-03-11
sporządzone przezZajączkowska Katarzyna
opublikowane przezNowak Małgorzata
ilość odwiedzin285
rejestr zmianzobacz »
Miasto Otwock, Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, tel.: 22 779-20-01, fax: 22 779-42-25, umotwock@otwock.pl, www.otwock.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@