Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Otwocka
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU GŁÓWNE  / Miasto Otwock  / Wydziały Urzędu Miasta  / Wydział Gospodarki Komunalnej
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Wydział Gospodarki Komunalnej Wydział Gospodarki Komunalnej


Wydział Gospodarki Komunalnej

tel. 22 779 20 01 do 6, wew. 310, 118, 139           lub 22 779 21 11, 
e-mail: wgk@otwock.pl

budynek "B", II piętro

Naczelnik: Andrzej Hałaczkiewicz
tel. 22 779 21 11

Do zadań jednostki organizacyjnej urzędu należy w szczególności:

  1. planowanie w zakresie remontów i utrzymania dróg gminnych z wyliczeniem wartości zadań i podziałem na poszczególne lata ich realizacji,
  2. opiniowanie obsługi komunikacyjnej planowanych inwestycji na terenie miasta,
  3. nadzór inwestorski w zakresie remontów dróg:
    1. wybór wykonawcy robót - przygotowywanie materiałów przetargowych,
    2. odbiory techniczne,
    3. ostateczne rozliczenie zakończonych zadań;
  4. zarządzanie drogami gminnymi i ich utrzymanie (wraz z chodnikami i parkingami):
    1. realizacja budżetu miasta w zakresie bieżącego utrzymania dróg,
    2. ewidencja dróg gminnych,
    3. oznakowanie dróg gminnych,
    4. lokalizacja urządzeń w pasie drogowym,
    5. zajęcie pasa drogowego,
    6. umieszczenie urządzeń i reklam w pasie drogowym,
    7. organizacja ruchu drogowego w zakresie przygotowania i opiniowania projektów,
    8. lokalizacja zjazdów,
    9. udział w pracach zespołu ds. uzgodnień dokumentacji przy Starostwie Powiatowym w Otwocku, w zakresie dróg gminnych,
    10. prowadzenie sprawozdawczości w zakresie dróg publicznych do GDDKiA;
  5. realizacja zadań własnych gminy w zakresie oświetlenia i sygnalizacji świetlnej gminnych dróg, ulic i placów w zakresie eksploatacji,
  6. realizacja zadań własnych gminy w zakresie lokalnego transportu zbiorowego,
  7. bieżąca współpraca z innymi zarządcami dróg istniejących na terenie powiatu otwockiego, w zakresie koordynacji obsługi komunikacyjnej między gminami,
  8. wydawanie zezwoleń na korzystanie z przystanków komunikacji zbiorowej,
  9. dokonywanie uzgodnień rozkładów jazdy komunikacji zbiorowej,
  10. prowadzenie spraw związanych z odszkodowaniami komunikacyjnymi,
  11. prowadzenie spraw związanych z zakładaniem i utrzymaniem terenów zielonych, parków, skwerów, placów zabaw etc,
  12. prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem miejskich fontann, zdrojów ulicznych, punktów szybkiego napełniania wozów strażackich i kanalizacji deszczowej,
  13. prowadzenie spraw związanych z zaliczeniem istniejących dróg lokalnych do kategorii dróg gminnych.


data wytworzenia2016-03-11
data udostępnienia2016-03-11
sporządzone przezZajączkowska Katarzyna
opublikowane przezNowak Małgorzata
ilość odwiedzin1119
rejestr zmianzobacz »
Miasto Otwock, Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, tel.: 22 779-20-01, fax: 22 779-42-25, umotwock@otwock.pl, www.otwock.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@