Biuro Rady Miasta
tel. 22 779 20 01 do 6, wew. 305 lub 22 779 28 02,
e-mail: radamiasta@otwock.pl
budynek "A"
Do zadań jednostki organizacyjnej urzędu należy w szczególności:
- przygotowanie i obsługa posiedzeń rady miasta oraz komisji,
- protokołowanie Sesji Rady Miasta Otwocka,
- przyjmowanie i przekazywanie do Wojewody oświadczeń majątkowych Radnych,
- prowadzenie rejestru uchwał,
- prowadzenie rejestrów protokołów, interpelacji i zapytań Radnych,
- przekazywanie uchwał do organów nadzorczych i do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego,
- organizacja i obsługa wyboru ławników do sądów powszechnych,
- przyjmowanie i ewidencja skarg, wniosków i petycji rozpatrywanych przez Radę,
- przygotowanie i rozpowszechnianie materiałów na posiedzenie komisji i sesji Rady Miasta Otwocka,
- publikowanie uchwał oraz innych dokumentów będących przedmiotem pracy Rady Miasta Otwocka na stronach internetowych,
data wytworzenia | 2016-03-11 |
data udostępnienia | 2016-03-11 |
sporządzone przez | Zajączkowska Katarzyna |
opublikowane przez | Nowak Małgorzata |
ilość odwiedzin | 428 |
rejestr zmian | zobacz » |