Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Otwocka
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU GŁÓWNE  / Prawo lokalne  / Regulamin Urzędu Miasta
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Regulamin Urzędu Miasta Regulamin Urzędu Miasta


Zarządzenie Nr 39/2016 w sprawie ustalenia tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Otwocka

Treść zarządzenia 39/2016



data wytworzenia2017-07-06
data udostępnienia2017-07-06
sporządzone przezWitold Ciara
opublikowane przezWitold Ciara
ilość odwiedzin381
rejestr zmianzobacz »
Miasto Otwock, Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, tel.: 22 779-20-01, fax: 22 779-42-25, umotwock@otwock.pl, www.otwock.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@